سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

دانلود برنامه اکسل محاسبه قیمت طلا فروشی

برای دانلود به لینک زیر بروید

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( دانلود برنامه اکسل محاسبه قیمت طلا فروشی )



امروز در این پست برای شما کاربران عزیز وبسایت فایل سحرآمیز یک برنامه اکسل محاسبه قیمت طلا فروشی را آماده دانلود قرار داده ایم
برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر بروید

دانلود برنامه اکسل محاسبه قیمت طلا فروشی
#محاسبه_قیمت_طلا_در_اکسل
#اکسل_قیمت_طلا
#فایل_اکسل_محاسبه_قیمت_طلا
#فرمول_محاسبه_قیمت_طلا_در_زمان_خرید_از_طلافروشی
#محاسبه_گر_قیمت_طلا_در_اکسل
#magicfile.ir
#فایل_سحرآمیز
@magicfile.ir

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید


 

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( دانلود برنامه اکسل محاسبه قیمت طلا فروشی )

در اکسل، معمولاً اعداد به صورت پیش‌فرض به زبان انگلیسی نمایش داده می‌شوند. اما در برخی موارد، ممکن است نیاز داشته باشید که اعداد را به زبان فارسی نمایش دهید، به خصوص در صورتی که با جمع‌سپاری‌ها یا فرمول‌هایی که به زبان فارسی نیاز دارید، کار می‌کنید. برای این کار، می‌توانید از تابع‌های مختلفی که در اکسل وجود دارند، استفاده کنید.

 

یکی از راه‌های معمول برای فارسی کردن اعداد در اکسل استفاده از تابع TEXT می‌باشد. با استفاده از این تابع، می‌توانید عدد مورد نظر خود را به هر قالب متنی دلخواهی که مدنظرتان است تبدیل کنید. به عنوان مثال، می‌توانید اعداد را به فارسی تبدیل کنید با استفاده از قالب زیر:

=TEXT(A1, "[$-0429]#,##0")

در این فرمول، A1 مرجعی است که شماره مورد نظر شما قرار دارد و "[$-0429]#,##0" قالب مورد نظرتان برای نمایش اعداد به فارسی است. این قالب به ترتیب شماره‌ها را به فارسی ترجمه می‌کند و جداکننده هزارگان را به جای کاما با استفاده از نقطه قرار می‌دهد.

 

با استفاده از این روش و قالب‌های مختلف دیگر، می‌توانید اعداد را به زبان فارسی در اکسل نمایش دهید و با فرمول‌های دیگر آنها را پردازش کنید.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد